ЗАГАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ ТА ФУНКЦІЇ ТЕРМІНІВ КОСМЕТОЛОГІЇ Й ЕСТЕТИЧНОЇ МЕДИЦИНИ В МЕДІЙНИХ ТЕКСТАХ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2524-2490.2017.27.191679Ключові слова:
медійний текст, стаття, реклама, слоган, жіночий журнал, функції термінів, адресатАнотація
Статтю присвячено маловивченій проблемі аналізу функційних особливостей термінів галузей косметології та естетичної медицини у медійних текстах. Розглянуто загальні особливості сучасного медійного простору та осмислено такі жанри медійних текстів, як стаття, реклама й рекламний слоган у жіночому журналі. Виокремлено та проаналізовано такі функції термінів, як номінативно-дефінітивна, інформативна, позиціонування, емоційна, абстрагувальна, ціннісно орієнтована, ідеологічна, естетична, змістопідсилювальна, навіювання, експресивна, сугестивна, репрезентативна. Результати дослідження можуть бути цікавими для лінгвістів і спеціалістів галузей косметології та естетичної медицини.
Посилання
Solganik, G. Ja. (2005). K opredeleniju ponjatij «tekst» i «mediatekst» [To the definition of the concepts "text" and "media text". Vestnik Moskovskogo universiteta. Serija 10 : Zhurnalistika, 2, 7-15 [in Russian].